- Store, varierte byer. << Men er de veldesignede?
- Mye bedre kontroller enn GTA både i- og utenfor bilen. Si hva dere vil her, men å kjøre i GTA er som å kjøre i Mario Kart) << Men spiller du GTA for å bli verdensmester i bilkjøring? Jeg synes den slingrete, drøye bilfysikken i DRIV3R var irriterende, den hindret meg i å styre bilen skikkelig og dermed ha det moro.
- Bedre grafikk << Definisjonsspørsmål. GTA er stygt, men det har iallefall litt følelse, litt personlighet. Og dessuten lassevis av atmosfære.
- Mindre bugs. Det er en del, ja, men jeg har pers'en min i å falle gjennom bakken i GTA. << Merkelig. Jeg har spilt en god del GTA, og den eneste buggen jeg har funnet er at noen fotgjengere overlever det utroligste, samt stupid politi-AI.
- Mer realistiske politistyrker. I GTA kunne du kræsje to biler rett foran nesa på purken uten at de løfta en finger. << Det er fordi alle politisekvensene strengt tatt er scriptet. Det skulle bare mangle.
- Svømming. Jeg er trøtt av å dø av saltvann. << Og det var galt med GTA?
- Bedre fysikk. Få bugs, men krasjene er de feteste jeg noen gang har sett. << Helt enig. Ikke de ALLER feteste, men knalle nok.
- Bra story. Jeg sier ikke at GTA sin er dårlig, men den er rippa rett fra Scarface, bare med en gangstertwist der mafiabossen faktisk løper ut og skyter hundre folk om dagern. << Denne har jeg ikke spilt nok til å si noe fornuftig om, men alle omtaler jeg har lest mener at historien er så distansert og uinteressant at det bare er å glemme den. At den er velskrevet, men så dårlig fortalt at det gjør vondt.
- Bedre utvalg av by(er). Ingen som er leie av New York? Med unntak av Miami, som er laget bra allikevel så får vi Nice og Istanbal. Genialt! << Sure. Men er de veldesignet?