[Multi] Elder Scrolls V: Skyrim

Jeg ser ikke problemstillingen.

Uansett, jeg er på hype-toget. Tok noen misc-quests i dag og det blir jaggu ta ikke det samme. Jeg trenger mer. Meeeer!
 
Noe som slår meg er at det er akkurat samme kisen på det bildet som sist, men da hadde han ikke piler bak skuldrene? Mulig det er hint om armbrøstbolter?
 

demake

Seksuelt godteri
\o/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
This becomes to own.

Men ja, gleder meg til å være han kjipe puddingen som spiller som goody-two-shoes. Igjen. Har lyst på spill som klarer å dele inn i noe annet enn snill eller slem, jeg hater å spille slem.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Skulle gjerne spilt tilstynelatende snill men egentlig er jeg en egoistisk fyr med egne agendaer. Siden det er meg.

edit: jepp blir å eie heh
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Noe sier meg at det blir noen separate savings på den pakka der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Joda, må jo ha noe å finne på med peseen mens man har ferie, så da ble det Skyrim i år. Mista saven min da disken gikk fløyten på nyåret, så her var det no restartings på gang. Har konsentrert meg om de delene av kartet jeg ikke fikk utforska forrige gang, så nå har jeg akkurat rømt fra spjeldet i Markarth og den questlinja var litt morosam. Etterpå fant jeg ei rusten klubbe i et forlatt hus og det var jaggu en Daedric Artifact. Koser meg fortsatt med dette, og noe av grunnen er et par mods jeg slang inn som gjør figurene litt penere å se på, og som gjør om lyssettingen i spillet slik at den blir litt mer... spennende. Så nå er det faktisk mørkt om natta og fakler eller andre lyskilder er ikke lengre valgfrie.




Så, ja. Hi-res-pakka er så klart aktivert, tweaks som laster inn mer av spillverdenen slik at vann du kan se alltid er animert, det er flere trær lengre unna og sånt er selvfølgelig på, og jeg merker godt at det er litt synd på folk som tror dette er et sånt spill som funker på konsoll. Ække det vettu.
 
og jeg merker godt at det er litt synd på folk som tror dette er et sånt spill som funker på konsoll. Ække det vettu.
Sitert for sannhet. Jeg spilte det på PS3 opp til rundt lvl 20 og gav meg siden kontrollene er helt jævlige og det er slitsomt å spille generelt, og det hjelper ikke stort at grafikken er såpass grøtete på konsoll, spesielt mtp. på den lange draw distancen og mangel på AA. NÅ har jeg skaffa det på PC siden jeg har en maskin som kan kjøre det, ellers hadde jeg seff gjort det på dag én.

Nesten alt med Skyrim er typisk kjent for å funke bedre på PC: Det at spillet hovedsaklig har førstepersons-syn, og det at spillet har så mange snarveiknapper og relativt komplekse menyer som det er en million ganger lettere å nagivere seg igjennom på PC, for å nevne et par ting.

edit: Også mods da, selvfølgelig.
 
ahh, Morrowind ... jeg hadde ihvertfall ikke noe annet valg på den tiden enn å spille det på Xbox. Og det var fett. Hvis jeg prøvde det på pc, måtte jeg vente noe rundt 5 min hver gang jeg trykka på esc for å åpne menyen pga. for dårlig pc. Men jeg må innrømme at jeg spilte det en del timer på pc også.

Men jeg var også 12 år gammel i 2002, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hah. Hah! GeForce 3, vettu. Fiksa biffen, skal jeg si deg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg spilte det på en Radeon64 og koste meg med reduserte vanneffekter og lange lastetider fordi :minnet: