Negative ting med San Andreas

Novastrum

Feminist-elitist
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+04.11.2004, 14.34-->
Opprinnelig skrevet av Shadar@04.11.2004, 15.20
<!--QuoteBegin-Kyuzo
@04.11.2004, 10.02
129504​

Half-life kjører på samme motoren som quake1 og grafikken er VESENTLIG bedre på halflife.

Og selvsagt har rockstar gjort visse endringer med motoren, gid de bare gjorde noe mer med grafikkdelen av den også :(

No, Half-life kjører strengt tatt på en modifisert Quake 2 motor.
129800​

Nei, det gjør den faktisk ikke. Half-Life 2 kom ut under ett år etter Quake 2 (som kom ut sent i November 1997), og hadde da vært under utvikling i to år. To år med arbeid på Quake-motoren, som det ikke var særlig mye igjen av på det tidspunktet. Det var ingen Quake 2-motor i 1996, da arbeidet begynte.
129909​
... Eller 1? :flau:
129913​
[/b]
Joda, spillet kom jo i 1996. Motoren måtte da finnes på den tiden også.

Opprinnelig skrevet av Ronin+04.11.2004, 12.11-->
<!--QuoteBegin-NukleuZ
@04.11.2004, 12.13
Det jeg irriterer meg mest over er vel at ca. annenhver setning er:
Fo sou maaaain :p Eller noe sånt crap :p
129805​
Tror det hadde funket meget dårlig med "vanlig" språk i spillet, når de har lagt opp en rimelig klar ghetto stil...
Ellers så er missionene litt repitive. Du får den "Gjort det før" følelsen etter ett par missions.
129817​
[/b]

Sant det der..
Bare synes det er litt drøyt med samme setning hver eneste gang da..

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Psycho Mantis+04.11.2004, 14.34-->
Opprinnelig skrevet av Shadar@04.11.2004, 15.20
<!--QuoteBegin-Kyuzo
@04.11.2004, 10.02
129504​

Half-life kjører på samme motoren som quake1 og grafikken er VESENTLIG bedre på halflife.

Og selvsagt har rockstar gjort visse endringer med motoren, gid de bare gjorde noe mer med grafikkdelen av den også :(

No, Half-life kjører strengt tatt på en modifisert Quake 2 motor.
129800​

Nei, det gjør den faktisk ikke. Half-Life 2 kom ut under ett år etter Quake 2 (som kom ut sent i November 1997), og hadde da vært under utvikling i to år. To år med arbeid på Quake-motoren, som det ikke var særlig mye igjen av på det tidspunktet. Det var ingen Quake 2-motor i 1996, da arbeidet begynte.
129909​
... Eller 1? :flau:
129913​
[/b]
Research suger ikke. ;) Selvsagt var det en Quake-motor da; jeg hadde Quake i 1996 selv. Den første versjonen hadde støtte for omtrent dick, mens GLQuake la til støtte for ymse 3D-akselleratorer (ja, så lenge siden) med bilineærfiltrering og mip-mapping som hovedfeatures. Spillet støttet out of the box oppløsninger opp til 1600x1200.

Don't question me!

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det er lov å rette på selv det du skriver, tror jeg. Hvis det er ukorrekt, altså.

Opprinnelig skrevet av Shadar
Spillet støttet out of the box oppløsninger opp til 1600x1200.
Særskriving fra den språklig ufeilbarlige, mine horer og herrer.

GTA:SA er mitt favoritt spill, hvorfor? Grafikken elsker jeg(Den e kos :D )Gamplayet er helt Sheriff! Og snoop dawgy dawg sanger er heilt fett!!

SHDR

Gullmedlem
Opprinnelig skrevet av Houseman+04.11.2004, 17.08-->
Det er lov å rette på selv det du skriver, tror jeg. Hvis det er ukorrekt, altså.

<!--QuoteBegin-Shadar
Spillet støttet out of the box oppløsninger opp til 1600x1200.
Særskriving fra den språklig ufeilbarlige, mine horer og herrer.
130015​
[/b]
Greit. Out-of-the-box oppløsninger. Se på semantikken ellers i setningen, og det blir klart at jeg mener out-of-the-box som i tilstanden, ikke adjektivet. :kul:

Det er muligens en bagatell, men jeg synes at det at man må «velge» mellom de forskjellige kampstilene er tåpelig. At man må «glemme» noen teknikker for å lære nye.

I tillegg er radioen for lite variert. I mine blir de elleve kanalene egentlig bare syv: Talk, Hip-Hop, House, Reagge, Country, Rock og «Funk/Soul/Groove». Mange av kanalene inneholder akkurat det samme.

Opprinnelig skrevet av Lodin+04.11.2004, 12.18-->
<!--QuoteBegin-Evil
@03.11.2004, 19.19
Lodin var innom meg for noen år siden med GTA III på projektor... Bare spør han
(han var vel for full til å huske noe om grafikken anyways)  :rulleøyne:
129440​
Øøøh, hvem er du og når var det?
129821​
[/b]
What evil lurks in the hart of men?

Jeg er fyren du kalte whoresønn på mobil for ca 2 uker sida. Når jeg spurte om jeg kunne få låne belkinen din max 2 dager.

Resten er opp til deg å finne ut :tommelopp:

K

Kumool

Gjest
Joda, nå kom jeg på en ting.

HVORFOR I HELVETE HAR DE ENDA IKKE TATT AFFÆRE OG FÅTT INN ET JÆVLA SPEEDOMETER!!!!!11

Seriøst, jeg har savnet speedometer i alle spillene. Hadde vært moro å vite hvor fort man kjørte, og hvor fort diverese biler gikk. Jeg vet det var en kode for det i det originale GTA, men det sugde. Skulle vært et ordentlig og realistisk et.

Jeg prøvde spillet hos en kompis her om dagen.

Det første jeg gjorde var og løpe ut i gata og stjele en bil, for så og bli drept av en gjeng "gangstas" som kom løpende. Jeg tenkte dette bare var et engangs tilfelle, men det viste seg jo at det hele tiden er gjenger som skøyt etter meg hvor enn jeg gikk. Drit irriterende.

Også er det for meste parten bare stygge biler der.

Og du har sett alle bilene? selvom du bare har prøvd det en gang hos en kompis?

Skal love det at stylingstudioer kan gjøre underverker...

Skal love deg, det er fler biler en det bare øyet kan se :p
Det er overaskende mange biler på dette spillet :tommelopp:

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Variabel@05.11.2004, 20.28
Også er det for meste parten bare stygge biler der.
130647​
Du må nok litt bort fra nabolaget for å finne de fete bilene ... Området CJ har vokst opp i er jo et fattigstrøk, og bilene er deretter.

Begynt å irritere meg bra over at det ikke er blinklys :p