Nintendo Wii

Opprinnelig skrevet av Chelatoth@18.05.2005, 23.08
Dette begynner å bli helt vilt !!!

sjekk ut denne siden Smashbrothers

akkurat samme musikk som på ON videoen.

Blir snart gal  :blunk:
222897​
Dette kan jeg nok garantere at er fake. Flere av de remixene har jeg hørt før, og de er fanlagde.

Men for å avrunde innlegget med noe positivt (om det skulle stemme).

Aries Says:

May 18th, 2005 at 8:01 am
I hear that everyone is talking about www.nintendoon.com. All that I can say for now is that there is truth to it. I cant say much more or somethings might be ruined. I will be heading to e3 in half an hour and remember tommorow is going to be a crazy day I assure you. Tommorow will prove that I am real and then I can let you guys know who I am.
 

epp

firm and correct
Opprinnelig skrevet av Lurtz@18.05.2005, 23.29
Hmm....dere spekulerer mer rundt denne konsollen enn det ble gjort rundt Roswell i 1947. Det er meningsløst å spekulere slikt spør du meg.

Kanskje den er bensindrevet, og vi kan styre den med tankekraft. Kanskje vi blir sugd inn i maskinen. Nei, jeg tror jeg venter til Nintendo offisielt går ut med hva det dreier seg om. Gidder ikke å tilfredsstille folk som sitter å sprer bullshit rundt på nettet.
222927​
Du er bare SÅ anti-nintendo at det er en fryd å lese innleggene dine :p
 

Kilik

Lokal moderator
Ah, hva er det med Nintendo-fans? Makan.

Det må nok uansett være ganske revolusjonerende for at Revolution skal klare å hamle opp med de store gutta (PS3 og X360) denne generasjonen.
 
hmmm.. dette virker bare veldig surrealistisk. Tror jeg bor gaa aa legge meg for hodet mitt faller av.

Amen.
 
Opprinnelig skrevet av Kilik@19.05.2005, 00.15
Ah, hva er det med Nintendo-fans? Makan.
222959​

Hahaha. :D Hvis du synes det bildet lyser fanboyisme, les dette:

The Big N returns
The Big N returns...tomorrow. 19th the great Day. Your Day. The day that all you've been waiting.


Since I saw Revolution and RS, videogames have changed. This change is better.
I'm sure you'll say the same...tomorrow.
"touch is good, but feel is better" is a memorable quote which can describe RS.
Nintendo hasn't shown the full Revolution. You don't see anything yet. You can't feel disappointed.
You don't have a reason to be worried.

Let me check the next thing:
"2 or 3 times...than GC..."

Hahahaha. So, honestly, Did you listen something about Revolution from Satoru Iwata on Nintendo's conference? Not yet? So...
Why can you be sure that Revolution isn't too potent?
Let me tell you guy that Revolution is better than Xbox 360. More powerful.
I'm sure. Too much Sure. Broadway and Hollywood are the BEST combination. Nowadays, one of the best technologies.
Did you hear something about Broadway?
Did you hear something about Hollywood?

Let's go.
I wanna see you guy how you'll be impressed, when someone(...) does a great Revolution's demostration on this E3. (Who said Hallo Killer?)
Tomorrow...Tomorrow..the big N will return.

You know where is the Revolution (and not what is the Revolution). it is on the controller pad.
You also know Satoru Iwata doesn't say Revolution will play DVD. He says "12 CMS DISCS" (...)
You also Know Nintendo has always been coming out a different format.

This Generation, belongs to Nintendo...

So. Be patient. Tommorrow, Tommorrow...you'll see the Revolution.
You should trust on Nintendo. Give to Nintendo your patience.

See you guys...see you
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av epp+19.05.2005, 00.08-->
<!--QuoteBegin-Lurtz
@18.05.2005, 23.29
Hmm....dere spekulerer mer rundt denne konsollen enn det ble gjort rundt Roswell i 1947. Det er meningsløst å spekulere slikt spør du meg.

Kanskje den er bensindrevet, og vi kan styre den med tankekraft. Kanskje vi blir sugd inn i maskinen. Nei, jeg tror jeg venter til Nintendo offisielt går ut med hva det dreier seg om. Gidder ikke å tilfredsstille folk som sitter å sprer bullshit rundt på nettet.
222927​
Du er bare SÅ anti-nintendo at det er en fryd å lese innleggene dine :p
222954​
[/b]
Jeg er ikke anti-nintendo, jeg er bare litt lei av at de skal prøve å være originale for enhver pris. Jeg blir ikke imponert av tvungen innoativitet, vi må finne på noe nytt for å finne på noe nytt. All respekt til Nintendo for tidligere arbeid, men jeg synes de har tapt seg i det siste. Jeg føler DS består av å tvinge brukeren til å bruke Nintendos kreativitet for at de skal fremstå som originale. De må integrere en bruk for touchpad i alle spill uannsett hvor tåpelig funksjon den måtte ha. Jeg klarte fint å navigere rundt på simple menyer uten touchpad :) En annen ting jeg ikke liker med de i den siste tiden er at de tviholder på den gamle franchisen sin. Hva med å finne på noen nye karakterer som ikke er stebroren eller svigermora til Mario?
Nå høres det ut som jeg er prinsipielt mot Nintendo, men det er ikke riktig. Jeg elsker NES og SNES, SNES står fortsatt som min favorittkonsoll gjennom tidene. De har også levert kvalitetsprodukt etter kvalitetsprodukt gjennom tidene, men som sagt så er jeg litt lei av at de i nyere tid på død og liv skal være så fokusert på å tilføye gimmicks som virker påtvunget, og de må for guds skyld se å tenke ut en ny franchise som er utenfor Mario sin verden.

Men uannsett hva jeg måtte mene om Nintendo, så innholdt ikke det innlegget noe anti-nintendo budskap. Var mer det at jeg ikke skjønner hvorfor folk gidder å spekulere i slikt uten noe godt grunnlag, det gjelder uannsett hva slags produkt det gjelder.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Har på følelsen av at det blir en del skuffende personer i morgen... ^_^

Nei, nå går jeg å legger meg og står forhåpentligvis opp til noe storartet.
 

epp

firm and correct
Kjære Lurtz, først så kritiserer du Nintendo for å gjøre det samme om og om igjen. Så når de legger seg i selene for å komme opp med nye ting, så er det også feil.

Når det gjelder Mario så har de solgt 40 millioner eksemplarer bare av Super Mario Bros. (NES) alene. Hadde det vært Sony eller Microsoft som hadde kommet opp med figuren så hadde de gjort akkurat det samme. Pokémonserien har solgt 120.000.000 enheter totalt.. "hmm.. gutta, jeg tror vi dropper å lage noe mere av dette her ass. La oss lage neste spill, men bare da bytte ut alle de kjente figurene som folk forbinder Nintendo med". Det er det samme som å be Namco slutte å bruke Pac-Man figuren eller Sega's Sonic figur.
 
Opprinnelig skrevet av Shigsy+19.05.2005, 01.27-->
<!--QuoteBegin-Kilik
@19.05.2005, 00.15
Ah, hva er det med Nintendo-fans? Makan.
222959​

Hahaha. :D Hvis du synes det bildet lyser fanboyisme, les dette:

The Big N returns
The Big N returns...tomorrow. 19th the great Day. Your Day. The day that all you've been waiting.


Since I saw Revolution and RS, videogames have changed. This change is better.
I'm sure you'll say the same...tomorrow.
"touch is good, but feel is better" is a memorable quote which can describe RS.
Nintendo hasn't shown the full Revolution. You don't see anything yet. You can't feel disappointed.
You don't have a reason to be worried.

Let me check the next thing:
"2 or 3 times...than GC..."

Hahahaha. So, honestly, Did you listen something about Revolution from Satoru Iwata on Nintendo's conference? Not yet? So...
Why can you be sure that Revolution isn't too potent?
Let me tell you guy that Revolution is better than Xbox 360. More powerful.
I'm sure. Too much Sure. Broadway and Hollywood are the BEST combination. Nowadays, one of the best technologies.
Did you hear something about Broadway?
Did you hear something about Hollywood?

Let's go.
I wanna see you guy how you'll be impressed, when someone(...) does a great Revolution's demostration on this E3. (Who said Hallo Killer?)
Tomorrow...Tomorrow..the big N will return.

You know where is the Revolution (and not what is the Revolution). it is on the controller pad.
You also know Satoru Iwata doesn't say Revolution will play DVD. He says "12 CMS DISCS" (...)
You also Know Nintendo has always been coming out a different format.

This Generation, belongs to Nintendo...

So. Be patient. Tommorrow, Tommorrow...you'll see the Revolution.
You should trust on Nintendo. Give to Nintendo your patience.

See you guys...see you
222963​
[/b]
Hvem quoter du her?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Opprinnelig skrevet av epp@19.05.2005, 00.45
Kjære Lurtz, først så kritiserer du Nintendo for å gjøre det samme om og om igjen. Så når de legger seg i selene for å komme opp med nye ting, så er det også feil.

Når det gjelder Mario så har de solgt 40 millioner eksemplarer bare av Super Mario Bros. (NES) alene. Hadde det vært Sony eller Microsoft som hadde kommet opp med figuren så hadde de gjort akkurat det samme. Pokémonserien har solgt 120.000.000 enheter totalt.. "hmm.. gutta, jeg tror vi dropper å lage noe mere av dette her ass. La oss lage neste spill, men bare da bytte ut alle de kjente figurene som folk forbinder Nintendo med". Det er det samme som å be Namco slutte å bruke Pac-Man figuren eller Sega's Sonic figur.
222972​
Jeg mener å komme opp med ny franchise, ikke nødvendigvis en ny teknologi. Og med ny franchise så mener jeg heller ikke at de nødvendigvis må forkaste Mario, det ville være unødvendig. Det jeg mente var at de kanskje kunne vurdert å forkaste noen av de nye karakterene de fortsetter å slenge inn i Mario sin verden. Nå må jeg riktignok presisere at dette ikke bare gjelder Nintendo, det finnes en rekke andre selskaper som også kunne ha godt av å prøve og danne nytt franchise.

Når det gjelder teknologibiten, så må det ikke misforstås slik at du tror jeg er i mot ny teknologi og nye gameplay muligheter. Det jeg er i mot er å tvinge det fram, jeg føler at touch paden på DS er tvunget fram for å virke originale. Nå kan de selvsagt ha noe med å gjøre at jeg ikke er noen stor fan av partyspill som kanskje gjør god bruk av touch paden, så jeg må kanskje akseptere at det kan være morsomt for de som liker den sjangeren av spill. Men da vil jeg spørre, hvorfor i svartskauen må jeg bruke den pennen i det kommende castlevania spillet? Man kan tydeligvis "skrape" bort noen vegger i diverse puzzles med den pennen, men jeg klarte helt fint å fjerne slike vegger med et par tastetrykk før. Det er det jeg mener med tvungen bruk.

Når det gjelder Revolution, så burde jeg ikke uttale meg om den foreløpig da det er umulig å si hva den vil gjøre før Nintendo viser noe mer. Jeg håper i såfall de kommer med en teknologisk revolusjon jeg kan gjøre noe nytt med, ikke en teknologi jeg kan gjøre ting jeg kunne før bare på en annen måte som egentlig ikke er så mye lettere.

Og så til slutt så må jeg bare få drept den myten at jeg er anti-nintendo, det stemmer ikke. Jeg bryr meg fint lite om hvem som lager det jeg spiller, jeg er bare opptatt av hvem som møter min personlige smak best. Nintendo har gjort det fram til nåværende generasjon. Denne generasjonen synes jeg de gode titlene har vært jevnt spredd utover de forskjellige konsollene, og jeg ville derfor hatt problemer med å peke ut den "beste" konsollen for denne generasjonen.

Sånn, håper det ga litt mer klarhet :p Nå må jeg få lagt meg, har en småstygg eksamen i morgen :(
 

epp

firm and correct
Oki doki :) Good luck to you.

Jeg tror Nintendo følte at de ble tatt på senga når Sony lanserte Eye-Toy. For Nintendo ser på seg selv som innovatører. De hadde sovnet i timen og fikk en kraftig wakeup-call.
 

SHDR

Gullmedlem
Jeg må være Lord Sucker den fjerde, for jeg føler meg temmelig sikker på at det Nintendo viser frem betyr noe. Nintendo DS ble ikke hailet som en revolusjon, likevel er det, på godt og vondt, den første virkelige forandringen på måten vi spiller videospill på siden ... vel, joypaden ble introdusert. Eller dansematta eller alle andre noveltykontrollere vi har sett siste tjue årene, sure. Men det var ikke en generell kontrolløsning. DS er et steg fremover enten du vil det eller ikke, til en måte å spille spill på som ikke er en abstraksjon i form av en joypad. Det er mer eller mindre bokstavelig gaming. Du spiller via direkte, uabstrahert input. Kanskje Revolution vil arbeide videre på den ideen? Eller kanskje ikke. Uansett ... Nintendo ville ikke kalt konsollen sin Revolution uten noen spesiell grunn. Ikke engang Sony er så arrogante.

Jeg tror vi ser noe temmelig spennende i morgen. Samme hva det er. Kanskje det ikke er så ekstremt, kanskje det ikke forandrer livene til oss som faktisk spiller spill hver eneste dag, men kanskje det betyr at muligheten blir åpnet for absolutt alle andre? Kanskje revolusjonen ganske enkelt er massemarkedet?
 
Zelda Twilight Princess preview DS, Nintendo press kit

Fant denne auksjonen på eBay.
Det er kun en time igjen av auksjonen og budene er oppe i over $70 (dollar).


This auction includes all the items available at Nintendo's E3 2005 press conference. The press kit itself has information about upcoming games, as well as the GameBoy Micro and the Revolution. There is a preview booklet with screenshots and information about Nintendo's 2005 titles. Also, there is an exclusive skin for the GB Micro due to be released this Fall. Most importantly, you'll also get the exclusive and very rare Legend of Zelda: Twilight Princess (for GameCube) video preview on a limited DS cartridge. This video is the full and brand new trailer debuted at the press conference this morning. All of these items are rare and available only at this morning's press conference and only to select members of the media.

Er vel en del av dere som skulle likt å ha denne i DS'en nå, hehe!



Link:Trykk her!