PSPs Lansering

D

Deleted member 91

Gjest
#61
Og der konfirmerte du vel mine teorier om at brødristeren min er smartere enn deg. Kos?
 

Novastrum

Feminist-elitist
#66
Opprinnelig skrevet av Baronen@22.12.2004, 04.14
Og der konfirmerte du vel mine teorier om at brødristeren min er smartere enn deg.
152535​
Ok, nå er teorien konfirmert.
Når skal du konfirmeres? :flau:
:kos:
 
#67
Opprinnelig skrevet av _LarZen_@22.12.2004, 03.01
Altså design er ikke viktig i forhold til det å spille. Men det er jo en liten bonus at spille maskinen ser litt rå ut da. Du skal ikke ha så mye i toppen for å se at det er store design messige forskjeller på DS og PSP.

Om noen sier at det ikke er det så er dem enten en Nintendo hore eller en Sony hore. Jeg digger begge maskinene men PSP er rå sexy i forhold til den grå å gjedlige DS.
152471​


Nintendo DS


Sony PSP
 
#69
Opprinnelig skrevet av _LarZen_+22.12.2004, 03.37-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@22.12.2004, 03.23
14, ser det ut til. Men hva har det med saken å gjøre?
152483​
Ganske mye egentlig..det går igjen overalt. Foreksempel på blizzard foruma så blir det slengt utrolig mye tull på forumet og det er 99% 14åringer som er så store i kjeften at det som kommer på foruma er på nivået på ....tja...en 14åring.

Men en 14åring kan komme med vetuge innlegg sier ikke det...mange er på spillegal som gjør det.Men en kan ikke ungå å se et mønster her.
152491​
[/b]
Hvor gammel er du Larzen? Du oppfører deg faktisk som en barnslig drittunge, ikke bare i dette emnet, men på hele forumet.
 
#70
Ikke at jeg for noe i verden vil ramle oppi denne skittkastingen, men det ser faktisk ut til at LarZen er litt over 26 år...

Dog, det finnes jo også masse fjortisser derute med falsk legitimasjon.
 
#71
Jeg er 26år gammel ja. Og jeg skjønner godt at du ikke vil blande deg inn i all den skittkastingen her Riku....

Og til deg Agahnim: Mulig jeg skriver endel ting som du ikke er helt enig med men det har noe med måten en skriver ting på.

Men jeg skønner ikke hvorfor jeg gidder å skrive mere tilbake ang dette da det bare får flere fjortiser til å glefse etter meg.(Når dere vokser opp engang så kanskje dere skjønner)
 
#72
Hva har uenigheter med mitt syn på din oppførsel å gjøre? Selvom du er åtte år eldre enn meg betyr ikke det at du er så jævlig mye mer voksen enn meg. Det at du skriver "Når dere vokser opp engang så kanskje dere skjønner" er ganske nedlatene å høre fra en som ikke engang har tatt seg bryet å lære sitt eget morsmål, eller skaffet seg en jobb. (Mener å huske at du snylter på staten fra et annet emne, hvis jeg tar feil så beklager jeg.) Du kommer med ganske labre "argumenter". Du gjemmer deg unna ved å bruke alder som dekning.

Voks opp, gutten min.

Ble kanskje litt surr dette innlegget, er trøtt.
 
#73
Skal vi la vær å slenge dritt til værandre å heller diskutere det vi alle elsker? SPILL!

Kommer ikke noe godt ut av å skrive alt det tullet her...
 
#75
Har nok ikke noe med å ro men jeg vil ikke starte å slenge dritt til deg eller andre for den saks skyld. Jeg kan love deg at jeg har mye dritt jeg kunne skrevet men det hjelper ikke meg eller deg og ivertfall ikke dem som går inn på det emnet her for å lese å diskutere om PSP.
 
#76
Hvorfor skrive dritt når man kan argumetere saklig? Du virker virkelig ikke i stand til å backe up meningene dine.
 
#80
Hvordan er frameraten på Ridge Racer f.eks.?