Det er desverret Gayway som er roten til min "homsehumor". Jeg elsker den. Akkurat som jeg elsker Gayway (får jeg lov til å skrive det uten å bli ansett som homo, Eders konservative mannemenn?).
Men det er det jo klart ikke alle som gjør. Men at Shadar har blitt "dratt inn i det" var vel dagens. Om ikke ukens. Kanskje årets.
Er ikke han roten, da? Jeg kan ikke tenke meg at Martin finner på slikt alene. Metroseksuelle guttene .... rrrr. Å nei. Jeg gjorde det igjen.
Jeg antar at jeg prøver å hevde meg selv som spesiell, ved å late som at jeg er homo. Tror dere shadar og gjengen synes jeg er spesiell da? Blir jeg akseptert tror dere? Jeg er bare en stakkars liten gutt, uten humor. Jeg prøver å være seriøs. Jeg prøver å holde hverdagen grå, og teit. Gi meg en pause, da. Jeg prøver å holde alle innleggene mine "der oppe", med deg ,plan_9. Men jeg klarer det bare ikke. Slik som du har gjort i alle år. Alt det seriøse som har kommet fra din side. Hjelp. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg visste ikke at det å ha det artig var forbudt. Å nei.
Hvor går grensen din, plan_9? En kosesmiley som svar på at jeg er veldig enig, eller synes den personen sa noe bra? En kosesmiley for å få en annen til å føle at det er faktisk personer på forumet som ikke er like kalde, kyniske og "rett-på-angrep" hele tiden?
Går dette på at det fortsatt er tabubelagt for deg, at gutter viser affeksjon til hverandre? Er dette forbeholdt jentene?
Revan: Homofili tatt seriøst? Nei, vi tar det ikke særlig seriøst. Vi er likegyldig til om en mann stikker tissen inni en annen mann. Det er faktisk det de homofile vil det. Vi skal ikke klappe dem på hodet, vi skal ikke steine dem. Vi skal drite i det.
uten kjedelige avbrudd av folk som kanskje vil diskutere slike kjedelige saker som spillindustriens forfall eller kanskje fremtidens nye spillkonsoller
Faktisk. Og slike diskusjoner og emner finnes da? Jeg er langt i fra så uenig med deg som det kan virke. Det er ganske kjedelig når seriøse saker blir avbrudd, sporet av, eller avsluttet med spam, useriøsitet og endeløs tullball.
Synes du jeg bidrar til slikt?