Star Wars: Knights of the old Republic II

#67
Har nå kotor 2 til Xbox, har ikke prøvd det ennå da. Venter på at det blir litt mørkere ute :) Ingen ting er som et godt spill på kvelden\i natten ved tv'en. :)
 
#73
Har nå spillt Kotor 2 på Xbox i noen timer, er veldig fornøyd! Merket at jeg blir avhengig, har hele tiden lyst på å vite hva som skjer videre i spillet. Anbefales!!! :)
 
#74
Jeg har selv skaffet meg Sith Lords nå, og er meget imponert over spillet så langt.


Men det er en ting jeg lurer på, og dette er egentlig selve grunnen til at jeg poster i dette topicet: Er det bare jeg som opplever ganske mye lagging i kamp? Nå nettopp var jeg å mottok en droid på Telos, og noen assassins angrep meg i en docking bay. Når jeg, med min melee fighting karakter angrep en av assassinene, begynte det å lagge noe ekstremt. Varer ikke i mer enn maks et halvt sekund, men det skjer så ofte, og det gjør ting så stygt. Aldri opplevd det samme på KotOR. CDen er helt fin, ingen riper, og ingen andre spill enn Sith Lords lagger så mye.

Jeg kjøpte min Xbox for cirka to år siden, Mars 2003, om dette kan ha noe med saken å gjøre.

Noen andre som har opplevd dette, eller er det bare meg?

Edit: Og hva er Light Side Net Shift?
 
#75
Noen burde egentlig flytte dette emnet til multi eller lage ett nytt.
 
#77
Shadar: Vi får bare håpe at utviklerene starter fra scratch av i utviklingen av KoTOR 3 og lager en helt ny grafikkmotor. Får rykninger i hele kroppen bare ved tanken på et nytt KotOR spill på neste generasjons Xbox. Nå er ikke jeg noen grafikkhore, men synes Obsidian kunne gjort en bedre jobb med grafikken/frameraten.
 
#79
Hvorfor skulle det ikke komme?