Star Wars: Knights of the old Republic II

#90
Jeg har litt problemer på Kotor II så hvis dere kan hjelpe meg er det til stor hjelp.
Jeg har nettopp hvert på det skipet med alle de døde å har hentet kodene i cockpitten men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre? :(
 
#91
No offence Mongis og dere andre, men trodde dere virkelig at det var Ebon Hawk?

Shadar gadd ikke engang å svare på det.
 
#94
Revan og dere andre som klager på at jeg trodde at det var Ebon Hawk: Dere mister poenget mitt. Jeg var bare ute etter å vise et kult bilde, som jeg trodde folk ville sette pris på. Var bare det egentlig. Grunnen til jeg skrev Ebon Hawk var at jeg postet i en KotOR-tråd...
 
#96
Nå har jeg også skaffet meg Kotor 2 og jeg har spilt det noen timer.
Men når jeg kommer til ett sted fuxxer hele spillet seg. Jeg har lastet ned patchen og oppdatert drivere , reinstallert spilet. Jeg blir gal.
Hjelp.
 
#97
Er det noen forskjeller på Xbox verjonen og PC versjonen?
KotOR 1 var bare genialt. skal noe spille dette etterhvert
 
#98
Forskjellen mellom PC versjonen og Xbox versjonen er at PC Versjonen har mindre lagg og bedre grafikk enn Xbox Versjonen. (Så klart dette avhenger jo av hva slags pc man har)


Jeg foretrekker Xbox versjonen. (Mye deiligere å ligge på sofaen med xbox kontrollen i hånden og surround rundt det :p)
 
#99
Hei igjen.........Problemer, jeg sitter fast i ..Telos.. Jeg har nettopp drept han lederen i en eller annen gjeng med hun dama Luxa og reddet en fyr som heter: Banton eller noe sånt. Så nå har jeg rett å slett ingen anelse om hva jeg skal gjøre?