Er faktisk noen spill man kan regge på Steam med CD-keyen uten at den fysiske kopien trenger programmet. Kommer ikke på noen i farta, men det er jo praktisk.

funfact: jeg kjøpte prey over Triton - møkkatjenesten som gikk konk et par uker etter Prey var lansert. Det som gjør dette kult var at man kunne begynne å spille spillet før hele stasjet var streamet ned til computern. Jeg var såpass heldig at jeg allerede hadde lastet ned demoen, og da var Triton lur nok til å kunne bruke disse filene slik at man da allerede hadde rundt 25 % av filene lastet ned. Etterhvert kom det en beskjed i Triton at spillet var klart for å spilles, og begynte da å spille når spillet var 50% nedlastet. Så lastet den ned resten imens jeg spilte. Mener også å huske at jeg kom til en loading der jeg ikke hadde alle nødvendige filer, og da lastet den ned de filene jeg trengte, slik at jeg kunne fortsette uavbrutt. Veldig kult og futuristisk.
Men så gikk det som sagt konk, og da slutta aktiveringsgreiene til Triton å funke, så jeg fikk tilsendt en fungerende Prey-kopi i posten (!). Denne hadde en CD-key som lot seg regge i steam, men man trenger ikke steam for å spille DVD-versjonen.
[/