Steam-tråden for Mac (og PC antar jeg (sukk))

Novastrum

Feminist-elitist
#41
Er faktisk noen spill man kan regge på Steam med CD-keyen uten at den fysiske kopien trenger programmet. Kommer ikke på noen i farta, men det er jo praktisk.
Jepp, det finnes i alle fall ett; Prey.=D

funfact: jeg kjøpte prey over Triton - møkkatjenesten som gikk konk et par uker etter Prey var lansert. Det som gjør dette kult var at man kunne begynne å spille spillet før hele stasjet var streamet ned til computern. Jeg var såpass heldig at jeg allerede hadde lastet ned demoen, og da var Triton lur nok til å kunne bruke disse filene slik at man da allerede hadde rundt 25 % av filene lastet ned. Etterhvert kom det en beskjed i Triton at spillet var klart for å spilles, og begynte da å spille når spillet var 50% nedlastet. Så lastet den ned resten imens jeg spilte. Mener også å huske at jeg kom til en loading der jeg ikke hadde alle nødvendige filer, og da lastet den ned de filene jeg trengte, slik at jeg kunne fortsette uavbrutt. Veldig kult og futuristisk.

Men så gikk det som sagt konk, og da slutta aktiveringsgreiene til Triton å funke, så jeg fikk tilsendt en fungerende Prey-kopi i posten (!). Denne hadde en CD-key som lot seg regge i steam, men man trenger ikke steam for å spille DVD-versjonen.

[/:eek:ldman:]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Sier bare mesterrasen jeg. :smugdog:

Flere må kjøpe Plain Sight forresten, jeg vil robotdrepe SG-ere med robotsverd og bli robotstor for å skåre masse robotpoeng.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#44
Nye deals gutter og jenter, vi snakker Zeno Clash til 3 euro (kjøpt'd), Audiosurf til 2,50 (kjøp om du ikke har det, det eier) og Left 4 Dead 2 til 7,50 som er skitbillig og et tilbud agradula burde ha ventet på. Ellers bare søppel.
 

Terje

mostly harmless
#45
Lodin skrev:
Er faktisk noen spill man kan regge på Steam med CD-keyen uten at den fysiske kopien trenger programmet. Kommer ikke på noen i farta, men det er jo praktisk.
Jepp, det finnes i alle fall ett; Prey.=D
Hvis du har en gammel CD-key liggende til Half-Life: Opposing Force eller Blue Shift så kan du regge den og få en hel del Half-Life relaterte greier aktivert i samme smellen. Husker langtfra alt, men Ricochet og Day of Defeat var en del av det mener jeg. Jeg brukte en nøkkel jeg fant i den gamle Half Life Generation pakka jeg har.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#47
Joa, men Company of Heroes har jeg jo. :nicholas: Farts of Iron er bra altså? Ti euro er jo ikke så ille, det ser bare litt .. dølt ut.

redigert: THINARAAAAN
 

Lodin

Der Waaaah
#48
Det er jævla dølt. Et av de strategispilla man nesten trenger utdannelse for å spille, men det er blant de beste.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#49
[st]Hæh? Har vi spilt samme spillet?[/st]


FFFFFFFFFFF. Trodde du snakka om CoH. Overse dette innlegget.
 

Lodin

Der Waaaah
#50
Hovedproblemet med Prompany of Heroes er at det har for mange regulære nazier og ikke nok romnazier og orker.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#51
Sier bare mesterrasen jeg. :smugdog:
Ja, mac eier. Kjøpte dritbillig Killing Floor m/extrastæsj jeg gleder meg til å spille med Lodin og Nicholas, og masse småspill til 10-20-30 spenn jeg sikkert ikke kommer til å spille men moro lell.
 

Lodin

Der Waaaah
#52
Mens dagens deal består av Minky Islandene og Oddworldene som eier, men jeg har, Europa Universalis som jeg blir :psyduck: av å spille og resten bajs. Hva med noen orntlige deals a Gabe?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#54
Je, verste dagen med deals hittil. Operation Flashpoint: Dragereisning skal være fullstendig møkk også, så unngå det. Men ærlig talt, har vært opptil flere sinnsyke deals hver eneste dag nå, gjør meg ikke noe å spare spenn én dag. Bare gaben gir meg Stalker: CoP før salget er over. :smugdog:
 

Lodin

Der Waaaah
#55
Ny dag, nye deals hvor jeg har alt som er verdt en fjert. Men men, Alle Commandos og alle Xcom samt TF2 og ARMA II bør sterkt vurderes.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#56
Som jeg skrev på bomba hadde jeg lett coppa ARMA II om det var sånn 4-8 euro, siden jeg lekte meg en del med demoen i dens dager og har faktisk litt til overs for sånne hardbarka militærsimmer, men stand-alone tilleggspakka kom ut i dag så jeg er usikker på hvor mange som fortsatt spiller det, pluss at jeg seff er blakk som ei hore. Commandos er fristende bare pga prisen og nostalgifaktoren, resten skal jeg klare meg uten.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#58
Tilbud på en haug i dag.





-85%
19,99€
2,99€



Thief: Deadly Shadows

Released: 30 Mar 2007
You are Garrett, the master thief. Rarely seen and never caught, Garrett is the best that ever was. Able to sneak past any guard, pick any lock, and break into the most ingeniously secured residences.





-50%
29,99€
14,99€



BioShock® 2

Released: 9 Feb 2010
Set approximately 10 years after the events of the original BioShock, the halls of Rapture once again echo with sins of the past.





-75%
17,99€
4,49€



Killing Floor

Released: 19 May 2010
Killing Floor is a Co-op Survival Horror FPS set in the devastated cities and countryside of England after a series of cloning experiments for the military goes horribly wrong.





-50%
29,99€
14,99€



ARMA II

Released: 29 Jun 2009
Building on 10 years of constant engine development, ARMA II boasts the most realistic combat environment in the world.





-75%
19,99€
5,--€



Red Faction Guerrilla

Released: 30 Jun 2010
Set 50 years after the climactic events of the original Red Faction, Red Faction: Guerrilla allows players to take the role of an insurgent fighter with the newly re-established Red Faction movement as they battle for liberation from the oppressive E





-75%
19,99€
5,--€



World of Goo

Released: 12 May 2010
World of Goo is a multiple award winning physics based puzzle / construction game made entirely by two guys. Drag and drop living, squirming, talking, globs of goo to build structures, bridges, cannonballs, zeppelins, and giant tongues.





-33%
49,99€
33,49€



Battlefield: Bad Company™ 2

Released: 2 Mar 2010
Battlefield: Bad Company 2™ brings the award-winning Battlefield gameplay to the forefront of PC gaming with best-in-class vehicular combat and unexpected "Battlefield moments.





-75%
29,99€
7,49€



Grand Theft Auto IV

Released: 3 Dec 2008
What does the American dream mean today? For Niko Bellic fresh off the boat from Europe, it is the hope he can escape from his past.





-66%
29,99€
10,19€



Borderlands

Released: 30 Oct 2009
Lock, Load, & Face the Madness Get ready for the mind blowing insanity! Play as one of four trigger-happy mercenaries and take out everything that stands in your way!





-66%
32,99€
11,21€



Tales of Monkey Island Complete Pack

Released: 7 Jul 2009
While explosively stripping the evil pirate LeChuck of his demonic mojo, Guybrush Threepwood inadvertently infects the entire Caribbean with the arch-fiend's expelled voodoo, which threatens to transform buccaneers into unruly pirate monsters.





-80%
19,99€
4,--€



Trine

Released: 2 Jul 2009
Trine is a fantasy action game where the player can create and use physics-based objects to beat hazardous puzzles and threatening enemies.





-75%
39,99€
9,99€



Sid Meier's Civilization IV: The Complete Edition

Released: 12 May 2010
Includes 4 items: Civilization IV®: Warlords, Civilization IV: Beyond the Sword, Sid Meier's Civilization IV: Colonization, Sid Meier's Civilization® IV





-40%
49,99€
29,99€



Mass Effect 2

Released: 28 Jan 2010
From the makers of Star Wars®: Knights of the Old Republic™, Dragon Age: Origins™, and Mass Effect™ comes the dark second installment in the thrilling Mass Effect Trilogy!





-50%
49,99€
24,99€



Just Cause 2

Released: 23 Mar 2010
Dive into an adrenaline-fuelled free-roaming adventure. As agent Rico Rodriguez, your orders are to find and kill your friend and mentor who has disappeared on the island paradise of Panau.







 

Lodin

Der Waaaah
#59
Det er bare greatest shits fra de andre dagene så jeg snappa ned litt snusk som id-pakka og Bejewled 2 istedet. Quake 1 er rimlig imponerende siden jeg tidligere bare har spilt det på en altfor ræva PC og Nintendo 64. Om jeg nå bare kunne få igang musikken til Trent Reznor. =/
 
D

Deleted member 91

Gjest
#60
Je, har det jeg trenger fra dagsdealene føler jeg, men tenkte jeg skulle gi Space Asshole en ny sjans.

[yt]IcUBI-YVRY8[/yt]

Også skal jeg ordne meg Call of Pripyat før salget er over, og kanskje Hekseren.