Endlig hjemme nå...ja....eagle godt å høre!!! Jeg er sliten og det var konge kult å møte bob og NukleuZ for første gang, en ting jeg må si.
Atilla, Killer, en som spilte med Bryan(husker ikke navnet*agim*) og han en annen som spilte med Law (Ømer) tok helt av. De gutta var så innighelvetes flinke at jeg nesten ble homo!! sKills og atter skills
Jo det endte jo opp med at jeg og bloodhunter var der litt tidlig, og vi hadde jo ikke så mye å finne på, så vi kjørte litt rundt, råååna litt... Så ser vi hele tekken gjengen på andre siden av gata. Da klikker det. Bloodhunter tar ned vinduet, og siker "EYYY FITTER PIKKER(og drar fingern)" Så hører vi "bubububu" Jo det var purken rett bak oss. I det øyeblikket der pisset bloodhunter på seg og jeg ropte etter "mamma" Så kommer hu pruk dama bort til bloodhunter(jeg som kjørte) og sier vi oppfører oss i trafikken

Jo, det eneste jeg og blood fikk med oss at pruk dama var litt fin, men hun hadde bart. Jo det var morro
Andre folk som tok helt av, Spawn, med sin utrolige bryan, taunt hele veien, smuuud skills
Red_hawk, gern han også, hadde veldig fine comboer...bra på parking area..heh..smuud
hvem andre, jo bob og kompisen han, kule folk, god teknikk men ikke på helt samme nivå(de spille ikke så mye da)
NukleuZ: ohh jeg fikk ikke spille mot deg, eller en gang da..det var bare mashing

neste gang, er litt redd kaz'en hans
Kim: Man, han tok enda mer av....helt konge å se på han...geeeern!!
Maddon og Jokke, tok også helt av, takk at dere gjorde det, elsker dere...
Sikkert noen jeg har glemt, som var helt konge kule...Blood spilte Violet, og gjorde det bra han også, fikk inn noen infi i arena...smuuud..
Alt i alt, helt konge kult å være med på noe slikt, Eaglejin spilte konge bra....trenger egentlig ikke å si mer om han....fortjente 2 plass
Nå kan noen andre skrive om meg..fordi jeg hadde en linse på meg

og var
nerve vark
PS: Vi må legge ut kampene snart.... maddon må fikse det..