Opprinnelig skrevet av JINsama+01.10.2004, 15.53-->
Opprinnelig skrevet av Shinoru@01.10.2004, 11.20
* Altså, cheap med andre ord. For eks. red hawk (no offense) når han klarte å få motstanderen i hjørne hvor han ikke traff veggen. Det eneste du gjorde der var bare å trykke firkant helt til han døde, veldig cheap.
* Nilo og bloodhunter spilte ganske bra, med stil faktisk. Ikke mange jeg har sett som faktisk bruker infinity i en turnering, stå på gutta :tommelopp:
110785
Så Arena Infinity combo er ikke cheap? *LOL* Det er ikke som det trenger skillz ihvertfall. Herregud, du trenger bare en rett vinkling, så er skammen igang. :tommelned:
110900
[/b]
Må si meg ganske så enig med JINsama her. Infinity i arena er like kjipt, men bae en annen bane. Man trenger riktig vinkling i pillar-combo, også i arena infinity. Større forskjell er det ikke.
Blood hadde ikke så mye stil akkurat heller. Hvis man skal dra fram infinity med FLASHY spill så ser man på Raijin (tror det var navnet) sin infinity. Ellers er det samme om man drar 1,2, 1,2 , 1,2,3, 1,2,3, 1,2,3 og alt det der.
Opprinnelig skrevet av NiloPilo@01.10.2004, 12.33
<!--QuoteBegin-Red Hawk
@01.10.2004, 09.11
Fakta: T4 er dårlig!
110759
Ooookey, tror det er lite vits å si det Red_Hawk, selvom du ikke kom så kjempe langt denne gangen som du gjorde sist gang, så betyr det ikke tekken er dårlig, du spilte jo det selv i går, en ting som er jævlig dritt når folk sier det...men samme faen, gidder ikke å starte med dette igjen. Hvis du mener ikke spillet er bra, ikke spill det. Hver eneste gang en eller annen sier at tekken er dårlig, er det som om noen stikker en nål i hjerte mitt 
110809
Sorry, men må skuffe deg. Liten vits i å dra ned stemningen der opp mens tinga skjer, men jeg ble ganske lei T4 lenge før det siste skjedde. No offence, men Paul spilte bare way of cheapness! Så ikke en gang en eneste flashy combo. Når en ligger nede i en liten bakke, Paul tar d+1+2 og treffer så betyr det likevel at T4 er det beste spillet. Plus at det skjedde så mye før både på turneringa og under oppvarmingsrunden som blant folka som var hos Eaglejin og meg før vi dro opp. Og ingenting av det burde ha skjedd. Skammelig.
Og, det kan man vel si var en av de større grunnene for at jeg kjørte av pillar-cheapness når jeg fikk sjansen.
Vanligvis pleier jeg å satse på flash og humiliating ved å spille, men av å se visse ting litt for mye, og folk som ikke en gang prøver å dra i gang noe litt mer heftig enn T4-cheapness hele veien, blir det litt vanskelig til tider...
Du burde være forbilde, for oss som er yngre en deg. Ikke slenge drit om T4 osv
Må bare kommentere. Noen ser fakta, og prøver å beskrive det. Andre er blinde.
Hvordan kan jeg bevise at VF4 ikke er noe bra !!!
Dra til Afrika spør om dem har hørt om VF ?
eller dra ut på byen, spør der om dem har hørt om VF4 ?
men hvis du snakker om Tekken, så veit jo alle hva det er. Hvorfor ??? jo fordi det er en faktisk en kjempe bra spill
I Afrika har de hørt om VF.
På byen finnes stort sett fortapte mennesker, så ikke regn med noe fra dem.
Alle vet hva Tekken er siden Playstation var den konsollen som folk likte best. VF har vært mer annonymt bare, men da det kom til PS2 som VF4 trodde folk at det bare var noe sånn som ikke ble vellykket til de andre konsollene og hva det nå enn var til. MEN, de som gir VF en sjanse (ikke bare tester for å si at det senere er dårlig pga for avansert) de får annerledes syn etter hvert.
ohh jo en ting til, som vi alle her veit. Eaglejin og Redhawk Forguda T4
dere skriver masse piss om T4, først nå som dere har tapt !!!
Er nok et par folk i hvert fall som kan bekrefte det motsatte. Tekken 4 er kult, ja, men å forgude det slutta vi med for..lenge siden. Siden litt før slutten av det som var tekkenclub, og det er en god stund siden. Jeg hvertfall har klaga heftig mye på T4, Eagle også, men så lenge en ikke ser altfor mye som ikke ville gått an hvis T4 hadde blitt mye bedre, blir en lei, og har større vanskeligheter for å holde seg i ro om alt mulig. T4 er kult, turneringer er kult, men for mye av T4-cheapness blir man lett gal av hvis man har sett, og vet hvordan og hva som er bedre.
Nok om det.
--------------
Uansett om cheapness eller hva det var, var turneringa kul, og takk til maddon som fiksa.
Den som jeg synes fortjener litt ekstra er Spawn. Han prøvde å spille heftig hele veien, og han var den eneste som var smart nok til å bruke stick :tommelopp:
Red Hawk: Var jo endel av TTT for noen år tilbake, faktisk ganske mye og! Men i det siste, så går det jo i VF og SF.. for de fleste som drev med Tekken. Bare de som absolutt ikke vil innse at T4 ble crap som holder igjen på spillet.
Men uansett, når er neste turnering? Er det noe planer allerede, eller bare "snakk" so far?
Vi kan ta en prat på msn eller no. Men er ikke no gjennomtenkte saker enda hvertfall. msn for nærmere stuff