Uncharted 2: Among Thieves

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#61
ok, jeg forutså dett, en FFS? Uncharted va en grei crossover mellokm tommb (grav) raider og gears of war (krigstannhjuk) grei...


Veldig grei, emn ikke nien messias


Jegf har ikke spilt U", emn det tviler jeg påat sutrekoppene i her heller har gjort. FFFF!!!! Greit, når IGN gir God Hand 2, da er det lynshinnj g ufe åp går, en 7/10? Det er jo strengt tatt en toppkaralter?? horer, det er det dere er. verdesetter ikke dert dere g\rå-...
 
#62
Episk uttalelse der.

Nå gidder jeg ikke grine over at Gamer-anmeldelsen skiller seg negativt ut, men alvorlig talt, var Uncharted 1 epokegjørende osv. slik som anmelderen påstår? (Noe som er viktig siden etterfølgeren tydeligvis blekner i forhold.) I min erfaring var Uncharted 1 et knallbra spill som solgte meg på etterfølgeren det øyeblikk de avslørte den var på vei, men det var vel ikke en religiøs opplevelse heller. Alle andre anmeldelser gir inntrykk av at de har pusset på det som gjorde originalen bra og rettet opp dens feil, noe som høres ut som akkurat det jeg ønsket meg. Skulle nesten tro noen hadde på seg litt for sterke nostalgibriller da han anmeldte spillet.
Meget godt poeng.
 
#63
Jeg tolket Øystein sin anmeldelse dithen at han syntes Uncharted 1 var fett, og ble skuffet over at toeren ikke var fullt så fett.

Jeg er litt nysgjerrig på det uansett; men det er tydelig at ikke alt er helt Kristi gjenkomst med Uncharted 2. Tom Bramwell skrev en glimrende anmeldelse hos EG, hvor han egentlig bruker oppsiktsvekkende mye tid på å diskutere hva som ikke er helt strøkent gjennomført, til tross for at han ender opp med en tier. Argumentene er grøvt sett de samme, Naughty Dog later til å tro at action er den eneste veien til spillnirvana, til tross for at høykonseptet deres later til å være uenig.

Jeg tipper dette er et bra spill som andre bra (og genierklærte) spill før det; og satser på at jeg kommer til å like det. Nåh, om jeg bare hadde hatt en PS3 så ville det kanskje blitt noe spilling også før 2011, men den som lever får se.
 
#64
Dette er første PS3 relatert tråd hvor Lodin ikke er så aktiv med flaminga si, det i seg selv er et mirakel. Dette spiller kommer til å klikke!
 

demake

Seksuelt godteri
#66
Det er jeg. Jeg er din beste venn.

Øl, nudler og no Uncharted 2 plz?
 
#67
Jeg texter deg når jeg har fått det, så kan vi ha mannekos med øl, nudler og uncharted 2 i min nye leilighet. :smug:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#69
Jeg har nå spilt meg halvveis i spilet, og jeg koser meg.
Jeg gidder ikke skrive mye for jeg skal spille videre, men storyen er bra som bakteppe, åpningen var spennende, kampene fungerer og man har valgalternativer, selv om noe skulle jeg ønske det ikke var så lineært i "klatredelen", mer Assassins Creed-aktig takk. Og jo, det ser bra veldig bra ut, for de av dere som setter pris på sånt (knis).



Super-edit, fordi dobbelposting er for ariske folk:
Spilte meg ferdig igår kveld, og har veldig lite å utsette. Det var moro, det var underholdende, det var aldri for frustrerende, går noe galt er det din skyld, ser fortsatt dritbra ut, og ja nei alt er bra. Noen svakhetstegn som jeg har notert men ikke husker, bunner uansett ut i at spillet er verdt spenna dine. Multiplayeren er morsom og!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#73
Jeg har nettopp henta det. Stirrer på hovedmenyen og må bestemme meg for å spille på normal eller hard.
 
#74
Jeg plukka det opp idag og har spilt i nesten 3 timer nå. Ser for meg at jeg kommer til å spille i hele kveld/natt. Fantastisk

PS. vil bare takke GameStop for deres kampanie. Jeg bytta inn Spinderman 3 og Warhawk + 1kr. Så fikk Uncharted 2 så og si gratis :D
 
#77
LUVIN THIS GAME!
 
#78
Er nesten ved slutten og kan bekrefte at det er godsaker. Det er et av de peneste spillene jeg har sett og det har en veldig god driv (jeg har tross alt spilt det i seks timer i dag). Personlig så synes jeg skytingen kunne trengt noen omjusteringer, og det er... ingenting til plattformingen annet enn at det til tider ser latterlig bra ut. Det er mer spetakkel enn substans, men fy faen for et spetakkel det er.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#79
Fra en som er litt for opptatt av at spillsamlinger skal ta seg ut; hva slags box-cover selger de her? Spiderman-font eller nye PS3? Og hvis det er nye PS3, er det noen endringer på ryggraden?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#80
Så... om ryggraden er endret til ny font kommer du aldri til å kjøpe et PS3-spill igjen?