Og jeg som husker at de skrøt av at de hadde funnet opp en ny og fantastisk måte å begrense områder på ...
Men det kan jo være at du bare kommer tilbake til der du skal hvis du går langt nok ut i en tilfeldig retning, og hvis mesteparten av spillet foregår i en ørken eller noe sånt, så kan jeg kjøpe at du blir desorientert. Og det er jo en litt kul måte å løse det på.
Litt kjipt hvis Nathan bokstavelig talt rett og slett bare snur seg da ...
Men hey! Jeg er ellers helt med på dette spillet. Jeg syntes de foregående hadde en veldig god gang. Du liksom bare flyter gjennom masse fine områder mens det skjer masse rart, og jeg synes egentlig ikke noe annet spill gjør noe lignende. I Uncharted 2 hopper du for eksempel i en sekvens fra bil til bil i full fart mens du blir skutt på, men uten at jeg hverken følte at jeg ikke hadde kontroll eller at det ble absurd vanskelig. Jeg tror ikke det er uten videre å få til noe sånt. Om det ellers ikke er så veldig originalt, så sørger hovedpersonene og de overnaturlige monstrene for nysgjerrighet nok fra min side til at jeg aldri gir meg før det er ferdig. På tross av at ingenting egentlig forklares eller det overfladiske brytes, sånn at om jeg kanskje føler meg bitte litt tom etterpå, så fortsetter jeg likevel å gå på kino om sommeren, og å ville ha mer Uncharted.
Håper det er aliens denne gangen!