Venstre 4 Dævv [PC, 360]

#43
jeg skal ha det på 360 så klart :D men må vente til den 19 :(
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#44
Morsomt tips: hvis du går inn i saferoomet på andre brett i demoen og lar være å lukke døra kan du noclippe deg gjennom veggen for å se mer av brettet. Må gjøres i singleplayer siden du ikke kan jukse via console i multiplayer.
 

SHDR

Gullmedlem
#46
PC er mer indie fordi PC-en er d0med som spillplattform, capito? Alle kule folk spiller PC fordi snart er det borte og da kan man si at man var der, ikke sant, og bemannet barrierene, kjempet for det man trudde på. Ikke bare gikk med strømmen, gjorde som man ble fortalt.

Nei, faen heller. Da skipet gikk ned, stod jeg der på dekket sammen med kapteinen og strykerkvartetten og det var noe jævlig til fest.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#47
Jeg skal skrive bok om PC-spillingens død og den skal hete Salami ved reisens slutt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#49
Er PC-spilling så doomed da? Noen som har noen salgstall å vifte med? Gjerne inkloodert Steam, som er "den nye platformen å kjøpe spill på™"

Greit nok at butikksalget går dårlig. Personlig har jeg kjøpt to spill på PC i fysisk medium i år, og kanskje 15-20 på Steam, og veit mange gjør det samme.
Edit: fun fact, sjekka ut lista og så at jeg har i underkant av 50 spill på Steam nå. :D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Jeg også, Salami ved reisens slutt finnes allerede.
 
#53
Anngående spilling på konsoll: Utrolig deilig sens på Xbox 360 hvertfall. Jeg og en kompis har kost oss mye i kveld.
 
#54
Jeu, da har man fått spilt demoen en del selv. Liker det veldig godt. Har spilt gjennom den mange ganger og har merket mange av regisøren sine finurlige triks. Når man tror man har alt under kontroll er når den plutselig vil sende en svær horde full av smokere og boomere mot deg. Dette er også det eneste co-op-spillet jeg like gjerne spiller med fremmede som med venner. Sjarmen med dette spillet er jo uforutsigbarheten, og jeg har bare hatt det morro med lagkamerater som plutselig har forvillet seg bort fra resten. Det at hele laget må snu for å hente sistemann som atpåtil utløser en bilalarm (som trekker til seg store mengder med zombier) etter at vi har reddet han gjør bare at det faktisk føles som en horrorfilm :D Ellers elsker jeg hvordan man i stor grad ikke kan planlegge noe som helst. En gang laget mitt ble jaget av jævlig mange zombier gjennom et tog, stoppet alle av oss når vi var kommet ut for å meie dem ned i døråpningen. Men før vi viste ordet av det så myldret det med zombier som sprang langs taket av toget og hoppet på oss ovenifra. Jeg og en av lagkameratene datt til bakken, mens han ene som prøvde å redde oss ble fanget av en sånn tentakkelzombie. Fjerdemann (som hele tiden hylte over micen) blei redd og stakk av og døde han også XD
 

Kilik

Lokal moderator
#55
Tror faktisk det blir X360-versjonen på meg. Demoen i split-screen med en kamerat var herlig.

Ellers har Valve lagt ut Complete Pack på Steam. 22 spill til $99 (690 kr). Dette inkluderer Left 4 Dead, alle Half-Life-spillene, Portal, alt av Team Fortress, Day of Defeat og Counterstrike samt Peggle Extreme.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#56
Left4Dead og 21 spill jeg allerede har, derav noen i enda flere eksemplarer, til 690 spenn? *starter steam*


For å være helt ærlig er vel det der tidenes spillpakke om man bare har en brøkdel av det der. Problemet er vel at de fleste allerede har mange av spillene fra før av.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#57
Jepp. Orange Box og forhåndskjøp av Left 4 Dead = No go. Og hvem faen er det som ikke har Orange Box, egentlig?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#59
Det heter I have not. Det er vel ingenting å vurdere, engang. Team Fortress 2, Portal og Left 4 Dead er lett verdt det, alt det andre er bare bonus.
 

oma

Village Drunk
#60
Jeg er gangsta, så det er I has.

Har allerede TF2 og forhåndskjøpt L4D. Hadde jeg ikke det, så hadde jeg kjøpt den for lenge siden