Vi spiller Team Fortress 2 igjen! [PC]

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Jeg er med neste gang.

Var på onkel alko igår med en kiwi og danset med polske piker, våknet opp med mascara i trynet.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Det eide ganske hardt, jeg er med en annen gang også
 
Deiligste var å kaste piss på Nicholas og så bue ham i trynet, feels good man.

Jeg tror ikke det blir promping for meg ikveld, muligens i natt (vet ikke om det blir fylla eller ikke), men vi kan jo prøve å få til noe imorgen?
 
Bumper this shit, eventen står til 20.30. Rundt da samles vi i chaten på steam og satser på å begynne spillinga rundt 21.00.

Alle er velkomne, og alle i spillegalgruppa på steam blir invitert, ta med venner og whatever. For dere som vil være med på skype er det bare å legge til meg eller Nicholas. Woop woop.
 
Okai fags nå blower this shit up, hittil er vi

Eivind
Nicholas
SHDR
Cycerin
Libresse
~**MaRaJ**~
Grønn Zebra
GungHo
Jojinge

Og tilfeldige venner av alle sammen. Meld dere på.
 
Det var moro, men det ble litt wonky når man spiller på Fast Respawn-servere, selvom det var det eneste som fantes. Neste gang finner vi en god vanilla-server og tearer det up.
 
Hører mye visking om at vi må få igang en TF2-kveld igjen og slikt, så jeg får ta ansvar igjen som vanlig.

Vi prøver å få til noe ikveld, samme opplegg som før, vi samles rundt 20.30 på steam/skype, og tar det derfra. Om dere tenker å slenge dere på, så kan dere veldig gjerne skrive det å tråden, så folk ikke ditcher fordi de tror ingen gidder å spille osv.

ps hittil har vi vært en god del folk, så det blir nok fezt uansett
 
Folk er homo som vanlig, får se om det blir noe imorra istedenfor.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Vurderer oløøø i kveld, men er sikkert med i morgen.
 
Mulig det blir er noe på g alikevel, de som vil være med har å komme seg på skype i det minste.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Sårri bårri, er i Oslo (PS Eivind slå på tråden imorgen elns, yeah). Med til uka da, fo sho.