Spilt i over 60 timer. Skjønte først nå at Diamond City er bygget i et baseball-stadium (etter å ha funnet ett eksemplarisk utsiktspunkt). Elsker spillet.
Vært forkjøla de siste dagene, men har orket å sitte foran maskinen i kveld. I begynnelsen av uka virket det som om jeg hadde gått tom for ting å gjøre utenom hovedquest og var redd for at jeg nærmet meg slutten, men plutselig ramler det inn en haug med sidequester fra alle kanter, kun ved å traske rundt.
Kunne vært en del mer oppdrag som kunne lirkes igjennom ved å ha skills istedenfor bare pang-pang, men heldigvis fungerer skytinga så bra at jeg ikke er i nærheten av å gå lei.
Merker at spillet kryper seg inn i komfortsonen ganske tregt, på samme måte som The Witcher 3.
Noen supplerende tips:
Edit: Classical radio, in-game OST or bust (resirkulerte 50-talls hits er dessverre blitt old)
Vært forkjøla de siste dagene, men har orket å sitte foran maskinen i kveld. I begynnelsen av uka virket det som om jeg hadde gått tom for ting å gjøre utenom hovedquest og var redd for at jeg nærmet meg slutten, men plutselig ramler det inn en haug med sidequester fra alle kanter, kun ved å traske rundt.

Kunne vært en del mer oppdrag som kunne lirkes igjennom ved å ha skills istedenfor bare pang-pang, men heldigvis fungerer skytinga så bra at jeg ikke er i nærheten av å gå lei.
Merker at spillet kryper seg inn i komfortsonen ganske tregt, på samme måte som The Witcher 3.
Noen supplerende tips:
- Ta hovedquest til du kommer til en ørken av et slag (no spoiler) - på veien vil det åpenbare seg flere sideveier som gjør at man har meningsfulle ting å gjøre i lange tider
- Hard er egentlig normal, og man får fler legendaries, så det er veien å gå.
- Scrapper-perk anbefales som tidligere nevnt, for å få en haug med junk å bygge våpen/armor med.
- Perken som gjør at man finner fler bottlecaps gjør at man finner mange fler, selv på første tier
- Skyt assaultrons, synths og ghouls i beina. De suger uten bein.
- Med power armor kan man hoppe ned fra skyskrapere uten å bli pannekake.

Edit: Classical radio, in-game OST or bust (resirkulerte 50-talls hits er dessverre blitt old)
Sist redigert: