SITAT(Maximum @ 24.11.06, 17.10) 36726
jøss, jeg ble betatt med en gang jeg... Din raring revan! Du er vel ikke negativt innstillt til GoW vel? Og prøver å sammenligne alt med RS
egas?
[/b]
Vel.. you got that one right.
Faktum er at det er akkurat det jeg gjør, jeg sammenligner med RSV. Og jeg er en FPS-person, så jeg hadde vel elsket GoW hvis jeg ikke intenst hadde spilt demoen til RSV. Coversystemet i GoW har en fordel over det i RSV, men dette er jo fordi hele spillet er i third person. GoW kan man slenge seg ut fra cover eller gå fra cover til cover, det elsker jeg. Men coversystemet i RSV er så fint, fordi alt bare avhenger av at man holder knapper inne og bruker stickene til å peeke rundt hjørnet. Gears burde vært omvendt fra RSV, det burde gått til førsteperson da man tok cover. ^_^
------------
Okaaaay, etter en times spilling med en kompis på split screen hos ham, på HDTV, har jeg totally skiftet mening. Spillet er skamfett, jeg elsker det. Co-open er morsom når du samarbeider skikkelig med en person, da viser det hvordan det egentlig er. Vedder på at hvis jeg hadde spilt mot Nicholas og Freezar og alle dere, da hadde jeg i det minste fått en kill.