No More Heroes (Wii)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#81
Neida... ikke begynnn på vri det den veien... jeg har amerikansk Wii... :psyduck:
 

SHDR

Gullmedlem
#82
Merkelig at Amerika, der folk flest tror at det sitter en liten, allmektig mann som alltid har eksistert på en sky og leser tankene til alle på jorda og blir sur hvis vi puler før vi har spjåket oss ut, stått i en kirke foran en prest som av uforståelige grunner må ha testikler og sagt at ja, bryr seg om hvorvidt blodfontener eller svart røyk er mest realistisk.

Men så kjenner jeg veldig få am'rikanære også, da. Spillet ser hått ut, skal bestilles så snart det kommer ut på NTSC/U. Opprinnelig syntes jeg det var litt surt at amerikanerne måtte ha en edgier and more mature experience, siden partikkeleffektene i den japanske så ganske råe ut, men blodet ser heldigvis ikke så gærent ut det heller. Savner myntene, dog.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
Jeg må vente lenger på spillet, men i det minste får jeg mynter. ^_^
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#85
Kan ikke si jeg er helt overbevist. Skulle ønske de sa mer om hvem spillet passer for, for jeg har litt på følelsen at dette er bortkastet på meg. Sikkert kjekt med galskap og nikk til klassiske videospill, men er det ett solid spill under? Ser fram til å høre mer fra dere som vil kjøpe det når det kommer hitover :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#87
Sier det seg ikke selv at dette er noe for action/beat'em all-fans, altså? :p
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#89
Ok, jeg er overbevist, og skal spile dette! God review, og dere er så entusiastiske! :)
Hva tror dere om lengde? Trenger spill hvor single playeren varer lenger. Med Mass Effect leste jeg 40 timer i en eller annen review, pluss masse sidemissions, men havnet på 20 noe.
Er jo mulig det blir noe moro å gjøre rundt i den byen, de sier GTA style, så får se!
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#90
SITAT(sheriffen @ 30.12.07, 15.09) 95546
Hadde Mario vært guest star derimot, hadde nok du vært først i køen tipper jeg :D
[/b]
:( Ouch. Og jeg som har prøvd å være så nøytral og saklig som en Nintendo-fan kan, og så blir jeg LIKEVEL sett på som "en-som-bare-kjøper-mario". Det svir, sier jeg!

Men altså, seriøst. Jeg har ikke fulgt så mye med på spillet, men de få videoene jeg har sett synes jeg ikke akkurat har vist ett kjempespennende spill. Bare en kar som deler fiende på fiende i to, med akkurat samme fremgangsmåte hver gang. Anmeldelsen fortalte heller ikke akkurat så mye om spillmekanikken, så må si jeg er litt skeptisk, men fortsatt nysgjerrig.
 

Lodin

Der Waaaah
#91
Med mine magiske evner skal jeg nå myse et år inn i framtiden! :trollmann: SITAT(Lodin @ 30.12.08, 17.16) 95559
Jeg hater dere så jævlig. Her har vi årets beste spill, men gadd noen av dere jøpipene å kjøpe det? Neida! Var mye viktigere å spille Slimål5, Final Fagtasy XIII og Ræv Racer 8 enn Heroes.
Det er ene og alene deres skyld at Suda nå lever på gata og gir håndjobber for cash! :argh:

P.S. Vi har enda ikke flyvende biler. [/b]
Det var jo ikke akkurat helt uventa. <_<
 

Lodin

Der Waaaah
#93
Ubidubi er redde for konkuransen fra Smash Brothers (med rette) så de har pusha USA launchen fram noen uker. Vil det samme skje i Europa?










Spoiler: Så klart ikke. <_<
Men vi får ihvertfall Zack & Wiki snart. ^_^
 

Kilik

Lokal moderator
#94
Edge scores:

SITAT
Burnout Paradise - [9]
The Club - [7]
No More Heroes - [9]
Geometry Wars Galaxies - [7]
NiGHTS: Journey of Dreams - [6]
R-Type Tactics - [6]
Universe At War - [6]
Pain - [6]
Speedball 2 Tournament - [5]
Syphon Filter: Logan's Shadow - [6]
Soldier of Fortune: Payback - [4]
Soul Calibur Legends - [2]
Dragoneer's Aria - [4]
[/b]

:thumbup:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#95
Fy faen, lite jeg gleder meg til Soul Calibur Legends a.
 
#96
Du er ikke ute etter heder og ære hvis du er tredjepart-utvikler for Wii. Flott at No More Heroes er et unntak.

Soul Calibur Legends ser jo ikke så ræva ut da. Sies å være hva no enn det betyr.
 
#97
Ifølge 1up så er den mest effektive måten å spille Soul Calibur: Legends på å holde Wii-kontrollen i strappen og sveive den rundt så fort en kan. Hadde litt tro på prosjektet da det først ble annonsert, men det er jo nå tydelig at Soul Calibur-navnet ikke er hellig for namco allikevel.

Overraskende høy score fra Edge når det kommer til No More Heroes, forresten. Noen som vet hva det var de sa om det?
 
#98
SITAT(Dens @ 14.01.08, 19.20) 97997
Du er ikke ute etter heder og ære hvis du er tredjepart-utvikler for Wii. Flott at No More Heroes er et unntak.
hva no enn det betyr.
[/b]
Suda er vist enig med meg; det er ikke gøy å være tredjepartsutvikler for Wii.